Support Desk
Heeft u een vraag over een aangekocht product, dan staan wij altijd voor u klaar en helpen u graag weer snel op weg. Onze medewerkers zijn 7 dagen per week en 24 uur per dag te bereiken via de contactgegevens op uw onderhoudscontract.
Tijdens kantooruren kunt u bellen met: +31 (0)182 35 92 89 , vervolgens kiest u in het menu optie 3.
Voor minder urgente support vragen kunt u mailen naar support@1-ds.com.
Openingstijden Support Desk:
Ma – Vrij 09.00 – 17.00
Za bereikbaar via het noodnummer
Zo bereikbaar via het noodnummer
- Noodnummer te vinden op uw onderhoudscontract
One Display Solution support
Aanmelden van Return To Base reparaties
Mocht er onverhoopt een storing aan uw aangekochte systeem ontstaan en is er geen onderhoudscontract van toepassing, dan kunt u uw aangekochte product retour sturen aan onze Support Desk. Hiervoor heeft u een “Retour Autorisatie Nummer” nodig, deze kunt u verkrijgen door middel van het sturen van een mail of brief naar:
One Display Solution Support Centre
Bedrijvenpark Zoutman
Van Leeuwenhoekstraat 29A
2811DW REEUWIJK
The Netherlands
Of mail naar support@1-ds.com
Vermeld in deze brief/e-mail de volgende gegevens:
- Modelnummer van het product;
- Serienummer van het product;
- Aankoopdatum;
- Indien van toepassing operating system;
- Een korte omschrijving van de storing.
Alle goederen die aan One Display Solution retour worden gestuurd moeten aan de buitenzijde van de
verpakking zijn voorzien van het “Retour Autorisatie Nummer”.
One Display Solution behoudt zich het recht dat inkomende goederen die niet voorzien zijn met een geldig “Retour Autorisatie Nummer” te weigeren en terug te sturen naar de afzender.